Estado del lote:
Muy Bueno (nuevo o como nuevo, sin señales de uso)
Directamente de la Editorial!!!
Dossier per a fomentar la creativitat a P4 (4 anys).
Els exercicis i les activitats que es proposen serveixen per treballar simultàniament els continguts curriculars i la implementació dels escacs educatiu a través de conèixer les peces i el tauler (caselles, files, columnes i diagonals).
Aquest dossier d’exercicis per a l’alumnat serveix per potenciar les capacitats cognitives (creativitat, grafisme, raonament, intel·ligència espacial, càlcul i percepció).
Cada dossier conté vuit unitats de sis pàgines cadascuna.
Hi ha altres dossiers per a P3 i P5.
I un altre d’activitats per al professorat en què es presenten un seguit de propostes transversals amb cançons, contes, exercicis i jocs sobre motricitat, música, memòria, educació emocional, llenguatge, etc.
S’explica breument la metodologia utilitzada i la tipologia dels exercicis a l’última pàgina (contracoberta interior) de cada dossier.
Págines: 48 Color
Balagium 2019
COMPLETAMENTE NUEVO DE PRIMERÍSIMA MANO
BRAND NEW FIRST-HAND
Os invito a visitar mi tienda en Todo Colección:
www.todocoleccion.net/tienda/mertobu